Тема о полиедрима

Тема о полиедрима једна је од главних тема школске геометрије, јер су саме по себи значајан предмет истраживања. У школском наставном плану и програму се велика пажња посвећује полиедрима, јер они пружају пуно материјала за развој просторне репрезентације. Чак и прелазак дијагонала паралелепипеда у једној тачки захтева машту.





https://wiki.opennet.ru/images/1/10/H4.jpeg


Истраживање полиедра на путу геометрије

Тако се догодило да се проучавање полиедра догађа на крају курса геометрије. То је због стриктног придржавања аксиоматске методе презентације. За дубље проучавање геометрије, можете користити видео туторијале на Интернету.

Дефиниција полиедра може се наћи у уџбенику геометрије за 5-6 разред. Даје се на описном нивоу. У овој фази је важно показати ученицима различите моделе полиедра.

Током проучавања геометрије од 7 до 9 разреда разматране су такве врсте полиедра као призма, паралелепипед, пирамида. У овом периоду школарци уче да расуђују, доказују и замишљају просторне форме. За проучавање полиедра користи се индуктивни начин упознавања са његовим главним типовима. На пример, боље је размотрити призму из њених посебних погледа, наиме оних који су проучавани у 5. до 6. разреду. Тада можете дати опште карактеристике произвољне призме.

Шема за проучавање полиедра

Када проучавате полиедре, не можете дати тачну дефиницију. Због тога је за сваку врсту дат појединачни опис. Када разматрате тему, можете следити одређену шему:

опис врсте полиедра;
његов положај у бројкама, цртежима;
слика полиедра;
скенирање;
његове главне особине;
одсек, симетрија.
Курс геометрије за 5-6 разред уводи ученике у коцку, правоугаони паралелепипед, равну призму. Детаљно разматрање ових тема могуће је тек након проучавања паралелограма.

Када разматра све врсте полиедра, наставник мора ученицима показати стандардне одељке. Врста пресјека одређује се помоћу оквира оквира од полиедра - од пластелина или другог материјала. Ученици не морају ништа да доказују, главна ствар је да то виде. Уз то, можете размотрити симетрију полиедра. Такви задаци олакшавају разумевање материјала.

Такав рад се може одвијати као додатни или креативан. Главна ствар је побудити интересовање код школараца за време израде модела из полиедра. Ова врста домаћег задатка помоћи ће развијању просторног размишљања и креативности ученика. Ово ће курс геометрије учинити не само едукативним, већ и занимљивим.

Геометрија је сложена наука која захтева пажњу и разумевање од студената. Наставник, са своје стране, мора објаснити тему јасним језиком. За дубље разумевање потребна је помоћ родитеља и онлине тутора.

Martha Simons

A 27-year-old freelance journalist based in London, specialising in the media industry.